emptyfilletsemptyiemptyfilletesemptydeemptylaemptyclasseemptydeemptylesemptypapallones
Glitter text generator

dijous, 29 d’abril del 2010

EL JOC DE PISTES

Avui matí hem sortit de l´escola tal com varem quedar amb el fabioler, per anar al Palau de Ca´l Caixer Senyor. Sabiem que allà és on ell toca per primera vegada el tambó i el fabiol, però com que no sabiem com anar-hi hem obert el primer sobre de les pistes que en Sebastià ens havia deixat. En total hi havia sis sobres petits de colors dins del sobre gros i hem anat obrit pas per pas tal com les pistes ens anaven indicant. Ha estat tota una aventura i si no ho creis mirau quina expectació!!!


¡Tus propias imágenes en una Slideshow para MySpace, Facebook, orkut o tu página web!mostrar todos los imagenes de esta slideshow

dimecres, 28 d’abril del 2010

ENS VISITA EL FABIOLER


Dimarts matí vam rebre la visita d´en Sebastià el fabioler de Sant Joan. Ens va proposar de fer un programa de les Festes d´enguany. Per fer aquesta feina sols ens va dir quin era el primer acte de les festes: El Primer Toc de Fabiol a Ca´l Caixer Senyor el Diumenge des Be. Com que ell no ens podia ajudar, ja que té molta feina, ens va deixar uns sobres amb unes pistes que ens guiaran. Ara la feina és nostra així que...


Cool text generator

dimarts, 20 d’abril del 2010

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Si voleu tornar a escoltar la llegenda de Sant Jordi i jugar una estona podeu fer-ho clicant damunt el dibuix o mirant el vídeo que hi ha més avall.


JUGANT AMB LES OMBRES















Dilluns matí vam anar a s´escola grossa per fer un taller d´ombres a càrrec de Nilda Medel. L´objectiu era experimentar amb llums i ombres tot acompanyat d´una música de fons. En una primera part, els fillets desprès d´haver averiguat que havien vingut a l´escola amb la seua ombra, van poder gaudir fent tot tipus de moviment i emprant materials diversos.
En una segona part, mig grup feia d´espectadors mentre l´altre grup experimentava la lliure expressió per tal de desenvolupar les seves habilitats imaginatives.